Karlovy Vary a Meandr Ohře

Trasa měří asi 14 km, takže s návratem a okruhem na Meandru řeky Ohře jde o 30 km. Pro běžce trochu nuda, ale pro jízdu na koloběžce jde o parádní trasu!

Asi 10 km (Loket -Svatošské skály a zpět) vede po šotolinové cyklostezce, kde musíte jet opatrněji. Kameny v cestě hrozí škrtáním stupátka, stačí se ale jen pořádně dívat. Od houpacího mostu vede asfaltová cyklostezka přes Tašovice a celé Karlovy Vary podél Ohře. Je velmi pohodlná, ale při hezkém počasí hodně frekventovaná. Celá jízda z Lokte k Meandru a zpět je asi na 2 hodiny.

Náročnější trasa vede přes Kozí vrchy až na Kozihorskou křižovatku (8 km, z toho 5 km do kopce). Zde začíná parádní sjezd ve směru k hájovně Bor, který vede až do Karlových Varů. Opět můžete odbočit do Tašovic a výjezd spojit s Meandrem Ohře. Délka celé trasy měří asi 35 km.

GPS: 50.2293111N, 12.8434847E
Most k meandru

Asi nejhezčí most v Karlových Varech. Je součástí páteřní cyklostezky přes Vary a nachází se za OC Variáda ve Dvorech.

S koloběžkou na mostě

S koloběžkou na mostě. V létě jde o nejzatíženější cyklostezku v okolí, neboť hned za mostem je inline okruh o délce asi 1 km.

Asfaltová cyklostezka do KV

Pohodová asfaltová cyklostezka vede od Svatošských skal až k Meandru a pokračuje dál přes Karlovy Vary.